" Özel biri mi?" dedi ela gözlerini üzerime dikerek.Bu kadar direk sormasına şaşırmıştım.
Annem genelde sormaz benim anlatmamı beklerdi.
"Hayır," dedim." Onun sevgilisi var, ayrıca tipim değil, ayrıca ukala serserinin teki."
"Buldum" dedim yüksek sesle.
" HEP GÜLÜMSE"
Elinde üzerinde dumanlar çıkan çorba tepsisiyle içeri girdiğinde annem.
"Evreka ha"? dedi.
Anlamaz gözlerle bakınca tipik bir öğretmen edasıyla ,
"Arşimet" dedi.
Yüzümdeki ifade değişmemiş olacak ki
esprisini açıklamak zorunda kalan her insanın göstereceği çabayla"Arşimet hamamda yıkanırken bir cismin suya batmadığını farkeder ve kendi dilinde buldum, yani evreka diye bağırır" diye ekledi.
Gri gölgeli gözlerine baktım ve "Aşk kaç kişilik?"diye sordum.Bakışları yüreğimi delip geçti.
"En az iki."dedi serseri.
"Kay kenara o zaman.Ben de geldim."