Normalde çete, uyuşturucu gibi konular içeren kitap, filmler biraz karmaşık ve gürültücü olabiliyor fakat bu kitap gayet akıcı, temizdi.
Olaylar ve kişiler gayet açıktı. Kafa karıştırıyor bir yani yoktu. Aşırı beklentiye girmeden keyif alınarak okunacak bir kitap.
Son olarak harfler biraz küçük geldi bana. Görme sorunu olan kişiler sıkıntı yaşayabilir.