“amca” dedi, “ bir tane daha var.”
“ Ne var?”
“Anladığım… Bir tane daha var beni sevdiği…”
Güldüm ve “neymiş?” dedim.
“ bir kere biz öğretmenin evine gitmiştik. Başka arkadaşlar da vardı. Helin de vardı. Öğretmen bize yemek yapmıştı. Biz de yemek için sofraya oturduk. Öğretmenin telefonu çaldı. Öbür odaya gitti, siz yiyin, dedi. Helin de kendi çatalını patates yemeğine batırdı, sonra da benim ağzıma getirdi. Bana yemek verdi eliyle. Oradan anladım bi de.”
Yolunu terse saptırırsan, direksiyonun senin ellerinde değil başkasının aklının emrinde olduğunu göstermiş olursun. dikkat edeceksin bu hayatta her şeye. Biz dikkat etmedik inceleyip sık dokunmadık atladık direkt her şeye. Mesele yollar… Onları iyi anlamak lazım. Önemli olan onları takip etmek, bir an olsun kendi yolundan şaşmamak. Y
oksa ters köşe de olursun çıkmaz yola da saparsın.

Dünyanın bütün saatleri onikilerde… kim bilirdi aşk nerde oteller nerde… ah yüzgöz olduğumuz sanki karımız deniz ve karşımız ve arkamız ve her yerimiz…