Şimdiye kadar okuduğum şiir kitaplarından oldukça farklı bir şiir kitabı okudum. Ne şahsı olarak ne şairliği olarak pek tanınmamış bir ismin bu kitabını bir sahafta görüp merak ederek şiir kitaplarımın arasına eklemiş bulundum. 50 sayfa bir şey olduğu için okumak yönünden bir zorluk içermiyor kitap. Ve bazı dizelerini çok beğensem de eksi yönüne geçecek olursam ben kelimeleri şiir yapmak adına bu kadar hoyrat kullanma işini pek sevemiyorum. Havalı kelimelerle anlaşılmayan şiirler yazmak bence iyi bir şiir etmiyor. Ki yenicilerin çabası da ölçüsüz şiiri kurarken şiiri anlaşılır kılmaktı neticede. Şair tabii ki kelimelerle oynayacak ama tümünü anlayamadığım bir şiirle bağ kuramam. Üzerine ne kadar düşünürsem düşüneyim anlayamadığım bir şey beni etkileyemez. Bir müddet üzerine düşünüp cevapları bulabilseydim bu makul olurdu. Yine de farklı bir deneyim, farklı bir ses okumak iyi geldi.