Ne yalan söyleyeyim. Çok da beğenemedim. Hikayeye veremedim kendimi. Ama okunmayacak, kötü bir eser de değil. Sanırım pek benim tarzım değil.
Bir hastane doktoru etrafında şekilleniyor hikaye. Küçük bir kasabada yaşanan cinayetler herkesi huzursuz ediyor. Bunun yanında doktorun hayatına odaklanıyoruz.