"Cevabı buldum, soruyu unuttum. Evet, ellilerim gelmeden çoktan ellerimde ufalanmıştı hakikat. Sırada O'nu unutmak vardı; unuttum. Zeki Demirkubuz bir söyleşisinde 'anlamın peşinde olanlar yaşar, diğerleri hayatta kalır,' demişti. İşte ben de anlam'ı buldum; anlam, hakikat'ten değerliydi."