Bir kez
Sadece bir kereliğine, o ana dönmek isterdim.
Sana son kez daha sarılabilmek, kokunu alabilmek için.
Böyle olacağını bilseydim, o gün gözlerimi gözlerinden kaçırmak yerine tam içine bakardım. Böyle olacağını bilseydim, o gün sana doğru düzgün veda ederdim.
Böyle olacağını bilseydim, o gün yanına gelirdim.
Ama bilmiyordum.
Hiçbir şey bilmiyordum ve şimdi sadece bir kereliğine de olsa o ana geri dönmeyi diliyorum.
Herkese merhaba. Bugün beğenerek okuduğum bir kitapla geldim. Kitap 'aynaya ve ona soramadığım bütün sorular', 'aynaya ve ona edemediğim isyanlar', 'ilk ışık; kabulleniş.ricalar', 'aşkın gizlenen yüzü' olarak dört bölümden oluşuyor. İçeriği oldukça dolu ve okurken dertleştiğinizi hissediyorsunuz. Bazı yerleri kaç kere okudum saymadım o kadar beni anlatıyordu ki. Şiir ve deneme sevenlerin severek okuyacağını düşünüyorum. Genç yazarımıza bu yolda başarılar diliyorum♡