"Bazen insan saçmalayacak kadar mutlu olur. O an umurunda değildir ama mutsuzluğa yüz tuttu mu sonu hüsran olur insanın. Ya da o âna geri dönmek ister. Çünkü kafasında tekrar tekrar o ânı yaşar. Ve pişmanlığıyla yalnız kalır. En kötüsüdür bu. Pişmanlığıyla yalnız kalması insanın…"