hiçkimse

hiçkimse
@kitap2434
"Allah Hiçbir Zaman Yolun Kolay Olacağını Söylemedi Ama; "Ben Sabredenlerle Beraberim" Diye Buyurdu...
Reklam
Sen yolunu düzeltince, Rabb'in seni hesap etmediğin yerden çiçeklendirecek🌸🌸
"Neden olmuyor " diye isyan ettiğin bir olaya, "Elhamdülillah iyi ki olmamış. " dersin bir gün. Acele edip ilahi kadere küsme, sabret..🌸
Allah herkesi yarı yolda bırakmayan, şüphe ettirmeyen, günü için değil ömrü için isteyen insanlarla karşılaştırsın inşa'ALLAH..🌹
Dua
Hiç vazgeçtin mi ..? Allah için.. Allah istemiyor diye..!
Din
Reklam