Daha önceden kum gibi kitabını okumuştum yazarın ve gerçek hayatı anlatıyor demiştim . Şimdi kemik çayı ile geldim . Çok güzel , aslında güzel dediğime bakmayın kadınları anlatıyor ama bu yaşadıkları insanlar tarafından “canları nasıl isterse” öyle yorumlanan kadınlar … Kimi kendi hikayesinin acı sonu ,kimine göre bu hikaye mutlu...Benim favorim “Yeter” hikayesi oldu.Yazarın bu konuda çok başarılı olduğunu belirtmem gerek kısa hikayelere fazlaca anlam yüklemek anlatmak istediğinin de fazlasını karşısındaki insana geçirmek konusunda çok başarılı Kesinlikle gönül rahatlığıyla tavsiyedir ️
Kemik ÇayıHatice Dökmen · Destek Yayınları · 2020245 okunma