e.g

e.g
@kitap_ss
“Yüreğindekini açığa vuramamanın ayıp olduğunu biliyordu..”
Sayfa 18·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“.. deniz, yağmur ve hasretten oluşmuş bir yansıma kalbimi sarıyordu..”
Sayfa 10·Kitabı okudu
“İnsanın, bıçakla keser gibi, kendisi için doğal bir iklim olan ıssızlıkta yine yapayalnız kalması daha iyi..”
Sayfa 8·Kitabı okudu
Kurtarmanın tek yolu başkalarını kurtarmak için çabalamaktır.”
Sayfa 8·Kitabı okudu
"Hiçbir şey beklemiyorum, hiçbir şeyden korkmuyorum, özgürüm..”
Sayfa 7·Kitabı okudu