e.g

e.g
@kitap_ss
“Aşk’ın hiçbir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yoktur.”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Tek bir şey vardı paylaşamadığımız ;hüzün ,herkesin hüznü kendineydi..”
“Aşk diye bir şey yaşıyorum..Ne tek taraflı demeye dilim var, ne de karşılıklı olduğuna ispatım.”
“Yolun sonuna kadar gitmeye yeter mi yüreğin?”
“Sahi,sessizlik dinlenebilir mi?”