Edebi açıdan size bir şey katacağını düşünmüyorum . Konusu da basit bir yönden ele alınmış sanki ne olup ne olmayacağını biliyorsunuz bu yüzden çok keyifle okuduğunu söyleyemeyeceğim kitabı yarı da bırakmayı sevmediğim için bitirdim ama okusanız da okumasanız da bir şey kaybetmezsiniz ..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arda Erel’i instagramdan takip ediyorum ve paylaştığı yazılarda ilgimi çektiği için romanını da okumak istedim ama maalesef romanı paylaştığı gönderiler kadar ilgimi çekmedi. Kitabı okurken sanki akışını takip edebileceğinizi anlıyorsunuz sadece son kısmı şaşırtıyor ama diğer türlü keyifle okuduğum bir kitap diyemeyeceğim .