Selam, uzun süredir gördüğümde hiç yorum yapmadığım ama kafama takılan bir konu var yine karşıma çıktı ve konuyu dile getirmeye karar verdim. Benim okuduğum kitaplara bakarsanız çoğunlukla Wattpad kitabı okuduğumu görebilirsiniz ve bu kitaplar çoğu kişi için kitap niteliği taşımayan, boş, vakit kaybı olarak adlandırılan bir tür. Fakat görüyorum ki bu düşünce sadece Wattpad için değil çoğu popüler olan kitap için de geçerli. “Edebi değeri olmayan ya da Edebi değeri düşük kitaplar” adı altında başkalaştırılmaya çalışıyor çoğu kişi. Ben bu düşünce yanlış buluyorum ve size sormak istiyorum: “Kitaplar sadece edebi değerleri için mi okunur?”