Evet öncelikle herkese merhaba, içimdeki melodi kitabını okumadan önce içimdeki müzik kitabını okumanız gerektiğini belirtmek isterim.Bu seri nasıl engeli olan çocukların dışlandığını ve onların da aslında her şeyi başarabildiĝini.Sadece bazı engelleri olduğunu ve onları aşabildiklerinj çok güzel bir şekilde anlatılmış bir seri.Melody'nin kamptaki arkadaşları arasındaki bağı benim çok hoşuma gitti.Umaarım siz de beğenirsiniz.Herkese tavsiye ederim.Alın okutun!