kitap inanılmaz ilgimi çekti ve yogunluguma rağmen keyifle okudum ileride sakin kafa ile tekrar okuyacağım
İletişim konusunu çok farklı perspektiflerden ele alıp odagimi çok farklı noktalara cekebildi
Kitabın bilgilendirici ,eğitici ve ruhu guzellestirici bir yanı var ,okumadan önce ve okuduktan sonra aynı insan olmuyorsunuz böyle kitaplar okunur
iletişimi ve iletişim kurmayı önemseyen yeni bilgiler öğrenmek isteyen herkese ısrarla tavsiye ederim
Güzel bir alıntı paylasalim
"Az kork ,çok umut et ;az ye ,çok cigne ;az homurdan ,çok nefes al ;az konuş ,çok anlat ;az nefret et ,çok sev ve EN GUZEL SEYLER SENİNLE OLSUN "
@inkilapkitabevi neden çıkan @soydasnurgul in kaleme aldığı #iletisimbence kitabını Havva aydanur Ertuğrul moderatorlugunde #acilenokuyoruz dedik ve okuduk herkese çok teşekkür eder keyifli okumalar dilerim