1K ailesi hepinize hayırlı akşamlar sizde benim bir ailem olduz çalışma süresi boyunca benim yanımda olan bana yol gösteren abi ve ablalarım, kardeşlerim sizlere minnettarım Allah hepinizden razı olsun ,bu hafta sonu sınavım var hepinizden dua istiyorum ,kimin duasının kabul olacağını bilmiyoruz,ben çok emek verdim çaba sarf ettim umarım ben ve benim gibi emek veren herkes emeğinin karşılığını alır.En büyük dileğim hayırlısıyla kazanmak ve güzel bir üniversiteye yerleşmek, umarım seneye bu vakit üniversite sınavlarım bitmiş olur ,