Utanıyorum kendimden. Giderken öylece kalıp hiçbir şey yapamadığım için. Koşup durdurabilirdim seni. Elinden tutup yalvarabilirdim. “Gitme, kal!” diyebilirdim, diyemedim işte. Ah, o gurur yok mu, diyemedim işte!..
“Hayat ne gideni getirir, ne de kaybettiğin zamanı geri çevirir. Ya yaşaman gerekenleri zamanında yaşayacaksın ya da yaşayamadım diye ağlamayacaksın.”
/Tolstoy