Derya AYDIN

Derya AYDIN
@kitapkurduderya
Ölümden ötesi yoktu belki ama inan sensizlik daha beterdi ölümden…
Sayfa 73 - Alter Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Utanıyorum kendimden. Giderken öylece kalıp hiçbir şey yapamadığım için. Koşup durdurabilirdim seni. Elinden tutup yalvarabilirdim. “Gitme, kal!” diyebilirdim, diyemedim işte. Ah, o gurur yok mu, diyemedim işte!..
Sayfa 72 - Alter Yayınları·Kitabı okudu
“Gitme desem ne değişirdi ki? Seven hiç gitmek ister mi..?” —İlhan Berk
“İçin yanarken üşümek, yüreğin kan ağlarken gülmek, özleyip de sevdiğini görememek… İşte aşk bu olsa gerek!” — Can Yücel
“Hayat ne gideni getirir, ne de kaybettiğin zamanı geri çevirir. Ya yaşaman gerekenleri zamanında yaşayacaksın ya da yaşayamadım diye ağlamayacaksın.” /Tolstoy
Reklam