"İnsan hayatı bir başkasının hatalarını yüklenecek kadar uzun değildi. Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bunun bedelini yine kendisi ödüyordu. Bunun tek acıklı yönü vardı, o da kişinin tek bir hata için sıklıkla, hatta sürekli bedel ödemek zorunda olmasıydı. "