Merhaba Sevgili Kitap Dostları,
Yazarımız Oğuz Yılmaz, aranızdan 5 kişiye -benim de severek okuduğum- son kitabı Şimal Yıldızı'nı hediye etmek istiyor.
⚠️Yapmanız gereken tek şey yoruma katıldım yazmak! (Daha çok kişiye ulaşması için paylaşabilirsiniz.)
📘Kitap doğrudan Kitapyurdu.com'dan adresinize, kargo ücreti ödenmiş olarak gelecektir. Hafta sonu açıklarım!
‼️DİPÇE:
Uygulamayı kullanan yazarımızı desteklemek için yapılan bir paylaşımdır. Takip, beğeni şartı yoktur. Katılmak istemeyenler görmezden gelebilirler.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı kitapların hikayesi son sayfalardadır; bu romanın hikayesi de son sayfalarda saklı olanlardan.
Ormanda deneğe çevrilmiş bir ailenin, -adam, kadın veya çocukların- hikayesi olarak okumaya başladıysam da -hatta denek olduklarının farkında değildim; onlar veya o da değildi.- sonlarda ismini bilmediğim karakterin hayal dünyasında oluşturduğu alemde olduğumu fark ettim. Kendi aleminde istediği gibi karakterler oluşturan şizofren karakter, belli aralıklarla o karakterleri çok güzel bir şekilde canlandırıyor; ahlaki değişime uğruyor ve düzenli aralıklarla mektuplar yolluyordu. Kumru hanıma o karakter tarafından düzenli olarak gönderilen mektuplar gelmemeye başlayınca, Kumru hanım o deneğe göz atmaları için iki kişiyi gönderiyor: Menderes ve Kimsesiz'i...
Yolda Kimsesiz'in hüzünlü hikayesiyle -bir an bile olsa şizofren karakteri ve beneklisini unutup- hüzünleniyoruz. Çokta detaylara girmeden okumanızı tavsiye etmemin daha doğru olacağını düşünüp incelememi burada bitiriyorum.
Okuyup yorum yapanlar arasından bir kişiye kitabı pazar günü 20:00'de hediye etmek istiyorum.
Keyifli okumalar dilerim.