Gece Yılmaz

Gece Yılmaz
@kitapmanyag
- Hep senin yanında olmak isterdim. - Neden ? - Çünkü dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve 'gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu' hissediyorum
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ölüm güzel şeydir. Hiç güzel olmasaydı ölür müydü peygamber ? Necip Fazıl Kısakürek
Mutlu uyumak lazım azizim Madem uyku yarı ölüm halidir, O halde mutlu ölmek lazım her gece ... Cemal Süreya

Gece Yılmaz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
2019 98. kitabı
İmran Aksoy
7.4/10 · 45 okunma