gökyüzünü terk eden yıldıza umut bağlayarak mutluluğu aradım hep. Sana söylüyorum duymayan mutluluğum. Umut ettikçe yoruldum bahanem kalmadıkça kırıldım ben. Çok uzaksın aslında bana. yanındayken anlamıştım, anlamıştım ve yorulmuşum yine. Eğer bir daha kayan bir yıldız görecek olursam bu sefer dilek tutmayacağım. sadece seveceğim onu
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
unuttum diyolar bazen. nasi biseydi ters yöne koşup umutla aramak yada uzaktan öylece bakmak bakıpta gözlerinde mutluluk aramak ve o tüm güzel duyguların hiçe sayılmış olması. hiç olacak kadar önemsizleşen görülmeyecek kadar olmayan ben ve bedenimde sıkışan o anlamı yok ettim. ama unutmadım
Hiçbir dilenci ondan sadaka dilenmez, hiçbir çocuk ona saatin kaç olduğunu sormazdı;ne bir kadın ne de bir erkek o güne kadar ondan yolu öğrenmek istememişti
Hiçbir rüzgar ondan daha keskin esemez,hiçbir kar hedefini öfkeyle gözüne kestirerek onun kadar kasıtlı yağamaz, hiçbir sağnak ondan daha duyarsız olamazdı. Kötü hava onun karşısında aciz kalırdı