"Bir zamanlar kızın da isteği buydu ama iki insan hayatın herhangi bir anında bir şeyi nadiren aynı anda ister. Bazen insan olmanın en zor yanı budur."
Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi, sahiplendiğinde sadık kalmayı? Bölünebilir misin ikilere, üçlere… gerekirse binlere?Yapabilir misin? Gerçekten sevebilir misin? "Sevmenin demesi" olmaz.Unutma, ya çok seversin bir kere, ya da hiç sevmezsin....