Çaklıtsevenokur

Çaklıtsevenokur
@kitapsevenkek
Bir ilişkiye başlamak çok kolaydı fakat marifet devam ettirebilmekteydi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk insanı etkileyecek kadar ani, kime olduğunu anlayacak kadar da özel olmalıydı.
Her karanlığın ardında bir aydınlık, her aydınlığın arkasında da bir karanlık vardır. İnsanoğlu her seferinde aydınlığı istese de karanlığı yaşamadan aydınlığı bilemez.
Bence aşk masum yaşandığında güzeldi. Önemli olan aşkı temiz tutabilmek değil mi?