Zamanın yapraklarıydı üzerimize savrulan. Yok olup giden günlerde saklıydı geçmiş. Her seferinde eskinin yerini alan güneş aslında bir döngünün tekrarıydı. Yine de güzeldi yaşamak. Her yeni gün umut ve yeni bir başlangıç demekti.
Hayatlar ne kadar da ucuzdu. İnsanlar ne kadar da basitti. Bir kadının korunamadığı, şiddet gördüğü, özgür olamadığı dünyada erkeğin varlığı fazla gereksiz değil miydi?