Cevher Yeşil

Cevher Yeşil
@kitapsevgisi25
"Böyle mi sona erecekti , böyle parça parça mı olacaktık.?"
İlişkiler
Reklam
Ölüm değilse bizi ayıran; yazık olmuş.
İlişkiler
"Bir yerlerde yine en güzel sen gülüyorsun , biliyorum."
İlişkiler
Kime iyi ki varsın dediysek ne iyiliği kaldı ne varlığı.
İlişkiler
"Herşey çok güzel olacak" masalı yerine , "kötü şeylerde olacak ama yanında olacağım" samimiyetini seviyorum.
İlişkiler
Reklam