Olmasaydı işte , aklına geldikçe içini sızlatacak gözleri dolduracak türden anılar olmasaydı.
"Bir umut" dedirten kişiler umutsuzluğun derin kuyusuna itmeselerdi bizi.
Mutluluk ; yeni bir güne uyanmanın heyecanı olsaydı her zaman. Ve hüzün , bir kelebeğin ömrü kadar kısa kalsaydı hayatımızda...