sevde korkmazyiğit

sevde korkmazyiğit
@kitapsky
Göğe erişeceksi Uç... güzel çocuk
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Pek çok güzel şey Görebileceğimi unutmuştum Hayatın sunabileceklerini keşfetmeye İhtiyaç duyabileceğimi unutmuştum
Bence dünyadaki herkes hayatında en az bir kez ayakta alkışlanmalı
İnsan , ne yaman yapı insan!Akıl gücüyle ne soylu bir varlık!Düşünme yeteneklerine sonsuz!Duruşu, kımıldanışı ne anlamlı,ne güzel!Ne melekçe davranışları, ne tanrıça kavrayışları var!Evrenin göz bebeği insan!
Bazen kafamın, içi hayallerle dolup taştığı için bu kadar büyük olduğunu düşünüyorum.