Bu dünya ile çok meşgulüz. Ona öyle bir bağlıyız ki sonsuza kadar burada yaşayacak gibi davranıyoruz. Fakat yalnızca ebedi yurdumuza gidene kadar, kısa bir yolculuktayız.
Yalnızca Allah sevgisiyle dolup taştığımız zaman kendimizi de sevebiliriz. Doğudan batıya her şeyin sahibi olan el-Vâhidin katında sırf var oluşumuzla değerli olduğumuzu idrak ettiğimizde, gerçekten ne kadar kıymetli olduğumuzu anlayabiliriz.
Güveneceğiz,seveceğiz,gülümseyeceğiz sabırla.Kuvvetin ve kudretin yüreğimizi ortaya koymakla olduğuna inanmaya devam edeceğiz.Bu ne ahmaklık ne acziyet;bu,kalbin hakkını vermek.