“Ya Bâkî Entel Bâkî”
Kitap bir limandı benim için, kitaplarda yaşadım ve kitaptaki İnsanları sokaktakilerden daha çok sevdim..///Cemil Meriç)
Bir çay doldur,
Bir Kitap seç ve dünyayı sessize al...
Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir Kadir gecesiniz hayırlı olsun !:))