“Ya Bâkî Entel Bâkî”
Kitap bir limandı benim için, kitaplarda yaşadım ve kitaptaki İnsanları sokaktakilerden daha çok sevdim..///Cemil Meriç)
Bir çay doldur,
Bir Kitap seç ve dünyayı sessize al...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öyle ölenler vardır ki yakınları ağlayıp üzülürken o kendisine ikram edilen nimetlerle sevinir.
(Not::Kitap bu sitede bulunmadığı için ileti şeklinde paylaştım.)