“Ya Bâkî Entel Bâkî”
Kitap bir limandı benim için, kitaplarda yaşadım ve kitaptaki İnsanları sokaktakilerden daha çok sevdim..///Cemil Meriç)
Bir çay doldur,
Bir Kitap seç ve dünyayı sessize al...
Bembeyaz bir kağıdın üzerine dökülmüş siyah bir mürekkep gibidir acı.Hayatının üzerine bir mürekkep gibi yavaş yavaş siner ve gözyaşlarının rotasını kalbine çevirip bir okyanus haline getirir.En kötüsü de budur aslında kendi yarattığın okyanusunda her saniye tekrar tekrar nefes alarak boğulmak...
instagram.com/p/BViobtQBfmdxN...