Nurgül...

Nurgül...
@kitkurnur
“Ya Bâkî Entel Bâkî” Kitap bir limandı benim için, kitaplarda yaşadım ve kitaptaki İnsanları sokaktakilerden daha çok sevdim..///Cemil Meriç) Bir çay doldur, Bir Kitap seç ve dünyayı sessize al...
Bazen hayattan kaçmanın en kestirme yolu oluyor kitap okumak. Aynı zamanda kaçtığın hayatı da sana öğretiyor. Kedere bulaşmadan kederle baş etmeyi öğreniyor insan okudukça. Kitaplar olmasaydı eksik yaşıyor olurdum. Onlar beni hiç aldatmıyor. Ve en kötü zamanımda bile yanımdalar. Neredeyse bütün paramı onlara yatırıyorum. Bu yüzden asla bir ev sahibi olamam ben. Ama kitaplar bana evden daha önemli şeyler kazandırıyor. Sen onlara sığınmalısın Derya. Kitaplar 'dertsavar' gibi bir şey. İnsan en kötü günlerini onlarla atlatıyor buluyor musun?
Sayfa 130 - Destek yayınları·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kalman için iyi bir nedenin yoksa bu gitmen için geçerli bir sebebtir.
Sayfa 147 - Destek yayınları·Kitabı okudu
" korkma" dedim ona. "Sen sararan ilk yaprağı değilsin ömrümün.... Bunu da atlattırım."
Sayfa 137 - Destek yayınları·Kitabı okudu
" yazıklar olsun sana! Afferdersem de seni yazıklar olsun bana! Başı heyecanlı, ortası pişmanlık, sonu ayrılık olan bir illet için değer miydi beni kaybetmeye? Kendine biçtiğin değer bu muydu? Ayrılmaya cesaretin mı yoktu? Gitmeye cesaretin, kalmaya iraden mi yoktu? Neyim eksik geldi sana da başkalarıyla kapatmaya çalıştın bu açığı? Aldatıldığımı öğrendiğimde neler hissedeceğimi düşünecek kadar da mı sevmedin beni?
Sayfa 65 - Destek yayınları·Kitabı okudu
Babalar küçük kızlarını hiç kandırmazlar. Bu yüzden küçük kızların gerçek aşkı babalarıdır. Seni seviyorum babacığım...
Sayfa 62 - Destek yayınları·Kitabı okudu