“Ya Bâkî Entel Bâkî”
Kitap bir limandı benim için, kitaplarda yaşadım ve kitaptaki İnsanları sokaktakilerden daha çok sevdim..///Cemil Meriç)
Bir çay doldur,
Bir Kitap seç ve dünyayı sessize al...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" yazıklar olsun sana! Afferdersem de seni yazıklar olsun bana! Başı heyecanlı, ortası pişmanlık, sonu ayrılık olan bir illet için değer miydi beni kaybetmeye? Kendine biçtiğin değer bu muydu? Ayrılmaya cesaretin mı yoktu? Gitmeye cesaretin, kalmaya iraden mi yoktu? Neyim eksik geldi sana da başkalarıyla kapatmaya çalıştın bu açığı? Aldatıldığımı öğrendiğimde neler hissedeceğimi düşünecek kadar da mı sevmedin beni?