“Biri bizi, sokaklarda oynayıp terliği ritüel gibi yediğimiz; banyodan çıkınca sobanın sıcaklığına sığındığımız, pazarların bile bir başka güzel olduğu o masum zamanlara ışınlayabilir mi?
Bu zaman bize uymuyor:(
Yaşasın 90'lar.:)
Biz çocukken; yollar bozuk, ziller bozuk, paralar bozuk .. Ama insanlar sağlamdı.
Güven, Saygı, İnanç, Gerçek Saf Sevgiler vardı..
Şimdi Herşey Sahte, İnançlar bile.. 🠗 Yobaz 🠗
youtube.com/watch?v=GBWmZG4...