a

Ahmedom

0 üye
Takip
Doğru diyorsun iki gözüm!! Belkide bu dünyada ki en ağır yük, İyi Niyet ve İyiliktir. Çünkü karşılığı hep İhanet ve Nankörlükle ödenir..
Ahmedom
Parmak uçlarına değen sıcaklık, incinen bir hayatın yarasıdır.
Ahmedom
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yorgunum, çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var...
Ahmedom
Hoşçakal gözümün nuru hoşçakal Hoşçakal canımın içi hoşçakal.
Ahmedom