a

Amin diyelim

0 üye
Takip
Hayırlı Cumalar
ALLAH'ım! *Kim işlediği günahlar için tövbe kapısında bekliyorsa, *Kim hastalığı yada hastası için şifa muhtaçlığında ise, *Kim kolu,kanadı kırık,öylece sevinçlerine burak arıyorsa, *Kim hane halkının rızkı için kanlı terler akıtıyorsa, *Kim bilmediğimiz birilerinin elinin altında zulüm çekiyorsa sessizce, *Kim gözlerini uzaklara dikip nemli nemli iç çekiyorsa, *Kim hangi derdinde derman bekliyorsa, YARDIMINI ESİRGEME ÜZERİNDEN YA RABBİİİ..!..🤲🤍
Amin diyelim