ALLAH'ım!
*Kim işlediği günahlar için tövbe kapısında bekliyorsa,
*Kim hastalığı yada hastası için şifa muhtaçlığında ise,
*Kim kolu,kanadı kırık,öylece sevinçlerine burak arıyorsa,
*Kim hane halkının rızkı için kanlı terler akıtıyorsa,
*Kim bilmediğimiz birilerinin elinin altında zulüm çekiyorsa sessizce,
*Kim gözlerini uzaklara dikip nemli nemli iç çekiyorsa,
*Kim hangi derdinde derman bekliyorsa,
YARDIMINI ESİRGEME ÜZERİNDEN YA RABBİİİ..!..🤲🤍