Yazar, iyi bir konu bulmuş sonra da berbat bir şekilde kurgulamış. Büyük bir vakit kaybıydı benim için. Din güzellemesi yapmış ama derinliği yok. Bilim güzellemesi yapmış, her şeyin çözümü bilimde demiş. İdeolojisi özentilikten öte değil. Toplumsal sorunların sebebini cahilliğe, ahmaklığa bağlamış. Çözümü de dindarlıkta ve uysallıkta bulmuş. Zeka kırıntısı olmayan bir kitap. Hem cemaatçi söylemlerine ayar oldum hem de bilimci bakışına. Herkes ve her şey kötü, bir siz iyisiniz. Çözüm sizde. Naif liboş yobazlarda çözüm. Bilimin teknolojinin diktatörlüğüne secde ediyor kitap. Yanlışlıkla bu kitaba denk gelirseniz çöpe atmanızı tavsiye ederim.