b

Ben...

68 üye
Takip
Kişisel paylaşımlar ve düşünceler.
Bu gece kendime gidip geleceğim. Belki de gelmem, kendimde kalırım.
Ben...
Ahval...
Derin ve uzun bir uykunun bile dinlendiremeyeceği kadar yorgunum. Şiirlerin dillendiremeyeceği kadar kırgın...
Ben...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Rahmetli...
Ben kendi peşimi bırakmışım, sizinle mi uğraşacağım?
Ben...
Nasıl oluyor da kendimi bir anda hedefimin bu kadar dışında buluyorum... Neden? . . .
Ben...
Şimdilik bahçemiz talan oldu ama halledeceğiz. Kışın ardından bahar gelecek yeniden çiçekleneceğiz. Bu günler geçecek, güneşli günlere geçeceğiz. Şimdilik yokuştayız, düzlükte tekrar görüşelim.
Ben...
Öyle içselleştirilmiş bir tek başınalığa sahibim ki birinin selâmımdan hoşnut olacağı fikri aklımın ucundan bile geçmiyor...
Ben...