Bin yıllık oturmuşsunuz...
Bunu 'kaza' koşturmaları şeklinde telafi ediniz...
Niyet ettim geçmiş koşturmalarımın kazasını yapmaya deyip başlayınız bir yerden...
Haydi bakalım, o gün gelsin de bi'...
Demin indiğim otobüs bir kazaya karışsaydı kimseye bir şey olmazdı. Çok ciddiyim. Çünkü dört tarafınız insan ve sıkışıksınız yani hava yastığı gibi düşünün..
birazda bardağın boş olmayan tarafından bakmam lazım.