b

Bıktım Lo

1 üye
Takip
Onu söyleyemiyoruz maalesef
Bıktım Lo
Ooo Amor Hanım...
Bin yıllık oturmuşsunuz... Bunu 'kaza' koşturmaları şeklinde telafi ediniz... Niyet ettim geçmiş koşturmalarımın kazasını yapmaya deyip başlayınız bir yerden... Haydi bakalım, o gün gelsin de bi'...
Bıktım Lo
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Demin indiğim otobüs bir kazaya karışsaydı kimseye bir şey olmazdı. Çok ciddiyim. Çünkü dört tarafınız insan ve sıkışıksınız yani hava yastığı gibi düşünün.. birazda bardağın boş olmayan tarafından bakmam lazım.
Bıktım Lo
Özür dilerim ama yine giren bize girecek..
Aşk acısı da neymiş bee sen hiç 2004'lü olup her sınava gireceğin yıl yeni bir sistemle karşılaştın mı?
Bıktım Lo
"Ve biliyorsun artık, nefes almak için açtığı pencereden atlayabilir insan. "
Bıktım Lo