Orhan Pamuk kişisini ve pis ve hain zihniyetini boykot ediyorum. Gündemde ses getirsede (öyle güzel fonlanıyor ki çok fazla reklamı yapıldı)
Masumiyet Müzesi’ni Okumuyorum! İzlemiyorum!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki Mescid-i Aksa'nın kandilleri için zeytinyağı gönderemeyiz ama; biz de boykot yaparak kandillerini söndürmeye çalışanların oyunlarına ortak olmamaya gayret edebiliriz...