d

Delirme Hakkı

0 üye
Takip
Çünkü bu çağ, siz delirirken bile kendi onayından geçmenizi isteyen bir çağ. Düşünüyorum da delirmek Ortaçağda, karanlık diye yaftaladığımız o çağda bir imtiyazdı. Delirmek değil iktidarların, Tanrıların bile müdahale edemeyeceği bir güç haline getirirdi delireni. İnanılan şey buydu. Oysa şimdi, ortası olmayan bu çağda delirme hakkı resmi kurumların yetkilendirdiği kliniklerin elinde
Sayfa 139·Kitabı okudu
Delirme Hakkı