d

Dilime takıldı

0 üye
Takip
The Archer
I wake in the night, I pace like a ghost (Gece uyanıyorum, hayalet gibi yürüyorum) The room is on fire, invisible smoke (Oda yanıyor, görünmez duman) And all of my heroes die all alone (Ve tüm kahramanlarım yapayalnız ölür)
Dilime takıldı
Aşka Çarem Yok- Nova Norda
Taşlasınlar, kaç desinler. Aşka çarem yok! (…) Issız bir adada doğmuşum. Yalnızlığın ilacını bulmuşum. İçmişim, içmişim Aşık olmuşum.
Dilime takıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
I am only seventeen✨ Young and sweet,💗 But my heart broken.🥀
Dilime takıldı