"Sevdiğin insandan ilim, amel veya onun vasıtasıyla onun ötesinde bulunan bir hedefe varmayı elde etmek için değil sadece ama Sadece Allah için sevmektir. Sevginin bu derecesi derecelerin en yüce, en ince ve en sırlı derecesidir."
Sevgi kavramının içini doldurduğum bir eser oldu kendi adıma. Çokça istifade edip ruhuma çok iyi geldi. Allah için sevmeyi öğrenmemiz lazım dostlar. Sevginin bu derecesi için kendi nefsimizi egitmeliyiz.
Şifa gibi olan bu kitabı herkesin okuması dileğiyle. İyi okumalar:)