Hepinizin, Diriliş dizisinde beğendiği bir karakter vardır ama benimki farklı: Emir Saadettin ...
Bugüne kadar gördüğüm en kaliteli kötü adam rolü bunda.
Yüz mimikleri, kibri, hain planları ve iticiliği ona aitmiş gibi sanki. Bir buçuk metre boyuyla her tarafı karıştırabiliyor.
Bir gün o Amerikalı hocanın filmi yapılırsa, kesin bu adam oynamalı sahte hocayı.
Uhûlet ve suhûletle herkesi etkiler eminim...