Babam okuma yazmabilmezdi. Bizim de okula gitmemizi istemiyordu. "Yanımda çalışıp ev işlerine yardım edersiniz" derdi. Ama annem. biraz okur yazardı. En azından harfleri öğrenmemiz için çırpındı durdu hep. Mutlu olalım diye sık. sık aldatırdı bizi.
Onun sayesinde mutlu bir çocukluk yaşadım