Bu konuyu oluşturmamın nedeni: bir itiraf sayfası olup insanları rezil etmek yerine (benim düşüncem), herkesin duygu ve düşüncelerini rahatça anlatabildiği bir ortam oluşturmak. Umarım beğenir ve bu grubun bir üyesi olursunuz. Şimdiden çok teşekkürler🎀🖊️