Bu kadar yalnız insan içinde, biteviye yalnızlık cümlesi kuruluyorsa, insanlar ayrı ayrı, sevgi anlayışları konusunda mutlaka duygusal etütler yapmak zorunda demektir. Aksi istikamette her birimiz halihazırdaki çağ hastalıklarından payına düşeni fazlasıyla almağa devam edecektir. Öyle ya; üzümün çöpü, armudun çükü. 🐱