İçimden Geldi

9 üye
Takip
çoğu şeyi unuttum…ilhamları…buğday tarlalarında çıplak ayakla koşmayı…daha iyi günlerim olmuştu..
İçimden Geldi
bazen düşünüyorum da.. keşke korkularımı bir kenara bırakıp, daha cesur, daha "rahat" biri olabilseydim o zaman belki de bu buz gibi duruşum yerine insanlara rahatça sarılabilirdim ya da korkmadan hislerimi ifade edebilirdim..
İçimden Geldi
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gökten taş yağsa da nüfus çeyreğe inse, insanlar azalsa şu dünyada diyorum.
İçimden Geldi
Konuşmadan ,düşünmeden bazen tek bir anı öldürmez mi seni ? Firuze
İçimden Geldi
Acıların dikiş tutmadığını öğrendiğim zaman çok küçüktüm. Evet dedim acılara dikiş geçmiyor eğer geçseydi iyileşirdi...
İçimden Geldi
Yaralar var bayım ruhumda kapanması mümkün olmayan. İzler var  kalbimde, ne zaman dokunsam daha da kanayan. Galiba bayım, bazı yaraların dikiş izlerini hep taşıyacaz içimizde. Firuze
İçimden Geldi