İnsan ve düşünceler

1 üye
Takip
Sizi yok saymaya evrilmiş beyinler, mükemmelliğin çeşmesinde yıkanır. Ayşe’yi veya Ali’yi yok gibi görme bu noktada başlar. Empati kavramı onlar için tanımsal olarak kitabidir… Kendilerini eleştirilerin üstünde gören bu beyinler manipülatif davranışlarla kazanımlar elde etmeye alışmıştır. Kalitesiz çamurlarla kirlenmiş ruhları, kaliteli varsaydıkları ruhları aramak için daima tetiktedir. Bu bir tür güçlünün zayıfı heybesinde taşıyarak onu var etme, güçlüyle var olma yöntemleridir. Geldiği noktayı yücelterek kendisiyle aynı statüye sahip bireylerle arkadaşlık kurmaya çalışırlar. Pişmanlık bir zayıflık göstergesidir onlar için. Temelline indiğinizde geçmişten koca bir yük olarak güvensizliği, öz güven eksikliğini getirirler. Öze önem vermekten aciz olan bu beyinler, duygudan bir haber tavırlarla kadını/erkeği cinsel bir obje ya da geçinmenin maddi kaynağı olarak görmek konusunda ısrarcıdırlar. Aslında hepimiz bir parça Narsist ve birazda hastayız sevgili Neriman.. Y.A🌸
İnsan ve düşünceler
Katılıyor musunuz?...
Her şeyi erken yaşta yaşamanın verdigi yorgunluğunu yaşiyoruz.
İnsan ve düşünceler
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
" İki dünya arasında araftayim; Birine gidemiyorum... Öbürüne siğamiyorum... Öyle işte ...."
İnsan ve düşünceler
Anlamak ve Anlaşılmak...
Birinin seni anlaması, seni sevmesiden daha değerlidir.
İnsan ve düşünceler
Belli şeyleri zamana bırakmak her ne kadar zor olsa da, bulunduğumuz durumun içinde ne kadar da üzülsek de faydası olmuyor. O nedenle; "Vardır bir hayir."diyerek bazen akışa bırakmak en güzeli..
İnsan ve düşünceler
"Yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde..."
İnsan ve düşünceler