Sizi yok saymaya evrilmiş beyinler, mükemmelliğin çeşmesinde yıkanır. Ayşe’yi veya Ali’yi yok gibi görme bu noktada başlar.
Empati kavramı onlar için tanımsal olarak kitabidir… Kendilerini eleştirilerin üstünde gören bu beyinler manipülatif davranışlarla kazanımlar elde etmeye alışmıştır. Kalitesiz çamurlarla kirlenmiş ruhları, kaliteli varsaydıkları ruhları aramak için daima tetiktedir. Bu bir tür güçlünün zayıfı heybesinde taşıyarak onu var etme, güçlüyle var olma yöntemleridir. Geldiği noktayı yücelterek kendisiyle aynı statüye sahip bireylerle arkadaşlık kurmaya çalışırlar. Pişmanlık bir zayıflık göstergesidir onlar için. Temelline indiğinizde geçmişten koca bir yük olarak güvensizliği, öz güven eksikliğini getirirler. Öze önem vermekten aciz olan bu beyinler, duygudan bir haber tavırlarla kadını/erkeği cinsel bir obje ya da geçinmenin maddi kaynağı olarak görmek konusunda ısrarcıdırlar.
Aslında hepimiz bir parça Narsist ve birazda hastayız sevgili Neriman..
Y.A🌸